miercuri, 11 noiembrie 2009

Vadim Tudor a reinascut! Iar candideaza la presedintie…


Daca tot ne-a indulcit, Tribunul ne-a si distrat intr-o conferinta organizata de colegii de la Agora.

Domnul mai sus mentionat si-a inceput discursul cu “Corneliu Vadim Tudor renaste pentru pasarea Phoenix sub numele dacipian de Tribun.” A continuat cu “Sustin renasterea mea, asa cum si romanii trebuie sa renasca acesti bani de tranzitie in care ne-au bagat acesti oameni de langa mine, alaturi de care mi-e rusine sa stau.” ( Dar ati stat, cu toata jena din lume, ca doar candidatul pentru fotoliul de presedinte sufera). Si a continuat… “Eu nu consider ca noul este bun”, iar putin mai incolo a incheiat plin de patima: “Salvati patria!”.

Eu, umil, as avea cateva nalumuriri. In primul rand, de ce domnule Vadim ati candida din nou? Nu v-ati saturat sa vi se tot inchida microfoanele pe la conferinte? Apoi, de c ear vrea romanii sa renasca? Mie, ca cetatean al Romaniei nu prea imi surade ideea sa-mi creez o noua mitologie fara betivani si petreceri si fara gospodine sau barbatul – bun – la – toate.

Despre tranzitie n-am ce zice, ca atunci cand cica s-a terminat am intrat in criza, dar nu din cauza Guvernului, ci din cauza altora (am uitat sa spun ca romanul nu este niciodata vinovat).

Nici mie nu imi place noul, asa cum nici dumneavastra nu va place, asa ca de ce v-as vota? Nu mai bine ramanem cu baietii astia de-au mai facut ei ceva cu tarisoara asta, mititica, si stim macar de ce sunt in stare?

Cat despre salvarea patriei… as salva-o, dar de oameni politici ca dumneavastra!


Pana Bleaga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu