miercuri, 11 noiembrie 2009

The Crin generation


Desi nu am avut ocazia sa ma uit pe planurile de campanile ale celorlalti candidati, antentia mi-a fost atrasa in special de campania domnului Antonescu.

Acesta...ar vrea...sa isi faca o campanie ce va avea ca target in special electoratul tanar, fapt ce m-a surprins putin deoarece tinerii nu mai sunt de mult luati in calcul in campaniile electorale.

Trecand peste detalii marunte, mi-a placut extrem de mult, faptul ca venerabilul considera ca singurele probleme ale noii generatii sunt coruptia si birocratia: „nu vreau ca voi sa va mai confruntati cu probleme generatiei nostre: sa nu aveti problema coruptiei ci problema competivitatii pe piata muncii”

In locul lui Floare de Crin mi-as arunca un ochi pe niste analize despre piata muncii . Competitivitatea este deja un termen arhaic in conditiile economiei actuale, mai potrivit fiind „supercompetitivitatea” alias „nici mort n-o sa-ti gasesti un loc de munca”.

Sunt curioasa cand s-a uitat venerabilul ultima data pe o statistica. Poate observa si dansul ca rata somajului creste vertiginos, cat despre locurile de munca...mai are rost sa-mi mai stric tastatura degeaba?

Adevarul e ca in ziua de azi cel mai bun job pe care il poti gasi este cel de maturator de strazi...nu de alta, dar in timp ce tinerii cu studii superioare au salarii de 1000 Ron, in cel mai fericit caz 1500 Ron, una bucata maturator cu 4 clase are salariul de 3000 de Ron.

Si acu` spuneti-mi...azi vazut vreodata maturatorii de strazi facand greva?

Pikky za Pooh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu