miercuri, 11 noiembrie 2009

Oprescu prins cu mâţa-n sac: a falsificat semnături pt a candida la preşedinţie!


Sorinel-independent

Fură iscălitura din cabinet

Şi se jură că nu fură

Şi l-am prins cu lista-n gură!”

De câteva zile încoace se vorbeşte pe la colţuri cum că Oprescu, care se visează la conducerea României în următorii 5 ani, nu s-ar mulţumi cu titulatura de preşedinte ci doreşte să fie un preşedinte antrenor”. Domnule doctor…ce doriţi să antrenaţi?... poate oiţele lui Jiji, care au rămas fără stăpân de când acesta îndeplineşte extenuanta funcţie de a ne reprezenta în Parlamentul European!

Să lăsăm oiţele lui Jiji şi să trecem la o altă bârfă de ultimă oră: se pare că preabine cunoscutul candidat independent Sorin Alin Oprescu ar fi apelat la câteva mijmaşuri pentru a completa lista de semnături necesară candidării la fotoliul prezidenţial. Haideţi, domnule Oprescu..chiar aşa? să luaţi iscălituri de la pacienţii dv. decedaţi?!..dar această decizie a dl Oprescu a fost alimentată de dorinţa sa nestăvilită de a putea adăuga în cv-ul său şi funcţia de antrenor că doar primar al Capitalei a fost, la fel şi doctor, profesor, bifând încă alte câteva titulaturi. Când te plictiseşti trebuie să-ţi faci ceva de lucru, în cazul de faţă, dl Oprescu, ca să nu mai sufere de plictiseală...vrea să antreneze...dar nu pe orişicine şi oricum...ci întreaga suflare omenească de pe plaiurile mioritice, aflat fiind la conducerea ţărişoarei noastre.

Printre vizitele sale din campania electorală, dl. Oprescu şi-a făcut timp să treacă o fugă şi pe la dezbaterea politică ce s-a ţinut la Agora TV, comentând această situaţie de fapt în stilu-i propriu: œ”Această acuzaţie se reia după alegerile pentru primăria Capitalei, dacă nu ştiţi eu am candidat în 3 rânduri la primăria Capitalei şi am şi câştigat până la urmă...dar poate cel mai important mi-am format măcar un nucleu de 200 mii de oameni care să semneze pt mine. În alegerile locale am fost acuzat că pe listele mele au figurat pacienţi de-ai mei, oameni sub 18 ani şi oameni decedaţi. Vreau să vă spun că echipa mea a verificat suplimentar listele de semnături, le-au scos pe cele care erau îndoielnice şi am peste 600 mii de semnături valide şi nu 200 de mii.”

Domnule Oprescu, chiar dacă încercaţi să vă scoateţi…tot aţi fost prins cu cioara vopsită...astfel...colegi de-ai noştri de breaslă au trecut la verificat o parte din iscăliturile care apar pe listele dvs si se pare că o mare parte din presupuşii susţinători” nici nu ştiau că vă susţin în demersul de a deveni “preşedinte- antrenor” al României.

Aşadar, dl. Oprescu va reuşi cu siguranţă să strângă voturile necesare pentru a ocupa fotoliul prezidenţial, fiind foarte bine susţinut de foştii săi pacienţi, care nu sunt la curent cu acest lucru sau mai bine zis… chiar şi de oameni care şi-au încheiat socotelile cu viaţa şi în ciuda acestui fapt..ei îl vor sprijini direct din cimitir. Mult succes la alegeri!

Smurfette

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu