joi, 7 ianuarie 2010

Haideți în turmă, Să băgăm votul în urnă!



Cucoana redactor șef îmi cere un articol în care să prezint o serie de motive pro sau contra votului pentru candidatul Văsescu din S.N.S.P.A. . Tonul trebuie să fie echidistant, argumentele trebuie să fie de natură obiectivă, oferind electoratului ajutor în formularea unei decizii informate fără însă a înclina balanța în favoarea vrunu-i candidat.
În loc să fac asta eu îmi voi exprima admirația pentru toate campaniile care s-au prelins săptămânile acestea prin fața ochilor noștri. Cu toții și-au definit target-ul excelent și au acționat în consecință. De asemenea au reușit în așa măsură să își coordoneze campaniile din interiorul școlii cu cele reale, încât asemenea candidaților reali și candidații din S.N.S.P.A. sunt toți o apă și un pământ.
În sociologia organizațiilor chestia asta se numește izomorphism. Adică știți voi, instituțiile determină un anumit pattern de organizare interior, un anumit fel de a relaționa cu competiția și un anumit fel de a-ți prezenta mesajul în exterior. Așa că eu mă întreb ce anume din S.N.S.P.A. a determinat coagularea unui comportament cu adevărat profesionist al echipelor de campanie și a candidaților ?
Aș enumera o serie de valori respectate atât de candidatul Traian Văsescu cât și de ceilalți candidați. Acestea sunt respectul pentru dreptul la opinie, libertatea presei, transparență guvernamentală, activismul societății civile, toleranță.
Eheee ! Păi dacă astea sunt instituțiile care acționează în cadrul S.N.S.P.A. și totuși discursul celor de aici pălește în agresivitate, șmechereală și nesimțire față de discursul candidaților reali atunci înseamnă că nu valorile mai sus enumerate determină comportamentul politicienilor din România.
Noi suntem mai buni ca ei și sper că vom avea puterea să schimbăm în bine România.
De aceea eu vreau să-mi exprim sincer stima pentru toți membrii minunatei școli de studii politice și administrative.

Al vostru mereu
Persifleu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu