miercuri, 6 ianuarie 2010

Tribunul e… o ea




Vineri domnişoara Flavia Valeria Vadim şi-a lansat candidatura la presedinitie în holul central al clădirii SNSPA sub sloganul „Un million de promisiuni deşarte, o singură solutie”. Mă aşteptăm la un discurs lătrător, fără substanţă şi fără mesaj. Mare mi-a fost mirarea când urechile nu mi-au fost zgâriate de acuzaţii la adresa celorlaţi candidaţi ba chiar discursul omoliagei lui Vadim în relitatea SNSPA-ului a fost cald şi coerent.
Discursul nu a fost lung. Vreo 5 minuţele în care domnişoara Vadim ne-a vorbit despre naţionalism, însă a ţinut să precizeze că nu este vorba de un naționalism extremist. Nu ne-a vorbit foarte mult despre planurile sale, a menţionat doar că vrea să reconstruiască ce au dărâmat alţii. Nu s-a încurcat în cuvinte mari, cum ar fi democraţie, criză economică, criză politică, concepte pe care le-au clişeizat ceilalţi candidaţi.
Deşi în numerele trecute am pus-o la zid pe Flavia Vadim pentru acţiunile ieşite din tiparul stabilit de candidatul real Vadim Tudor, acum pot spune că mă bucur că încerca să se îndepărteze de modelul Tribunului lătrător fără nimic de zis.
Un singur lucru mi-a adus aminte că sunt totuşi la o conferinţă á la Vadim Tudor, şi anume susţinător(ul)ii. După fiecare frază terminate s-a aplaudat, s-a ţipat şi s-a ovaţionat mai ceva ca pe stadion. Dar asta e doar un mic minus. Din fericire discursul nu a fost lung, aşa că nu am plecat cu dureri de cap de acolo.
Per ansamblu noua ne-a plăcut lansarea la candidatură a domnişoarei Flavia Valeria Vadim, dar parcă ne-au plăcut mai mult bomboanele care nu ne-au otrăvit.

Pana Bleaga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu