miercuri, 6 ianuarie 2010

Manifest pentru sănătatea creierelor voastre



Noi suntem adevărată forţă. Am ieşit pe piaţă şi v-am pătruns în minţi şi în inimi. Şi ştim că pentru voi, noi, cei catalogaţi corupţi, nesimţiţi, jigodii, panarame, NOI suntem gură de oxigen de care aveţi nevoie.
NOI SUNTEM PRESA!
Am apărut pe piaţă din nevoia voastră de a avea o interfaţă cu cei care vă votează. Am apărut pe piaţă pentru că voi sunteţi întotdeauna nişte mari absenţi. Am apărut pe piaţă pentru că NICIUNUL dintre voi nu are curajul să ridice vocea în agora. Am apărut pe piaţă pentru că fiecare dintre cei care ne citesc să ştie că sunt reprezentaţi în forurile de conducere. Am apărut pe piaţă pentru că cititorii care au votat cu perdanţii să ştie că sunt şi ei reprezentaţi de cei care au câştigat. Am apărut pentru că oamenii au nevoie de pâine şi circ. Am apărut pentru că voi nu sunteţi în stare să oferiţi votanţilor entrertainment-ul de care au nevoie. Am apărut pentru că cineva trebuie să va tragă de mânecă atunci când vă luaţi nasurile la purtare. Am apărut pentru că vouă va este silă, frică, greaţă să vorbiţi cu cei pe care doriţi să îi reprezentaţi. Am apărut pentru ca și voi aţi apărut. Şi marea problemă este că dacă voi veţi dispărea, noi vom supravieţui, pentru că nevoia de informare este mai mare decât nevoia de a fi condus.
SUNTEM PRESA INDEPENDENŢĂ!
Suntem independenţi pentru că pe noi ne conduce banul şi nu afinităţile politice sau ideologice. Suntem independenţi pentru că vouă vă este frică de noi. Suntem independenţi pentru că nu scriem la comandă. Suntem independenţi pentru că îi prezentăm, în paginile noastre, pe cei care ne plătesc, aşa cum sunt ei. Suntem independenţi pentru că spăgile pe care le primim cumpără doar spaţiul din ziar, nu şi cuvintele. Spagă pe care o primim este simbolică. Poate că suntem catalogaţi drept amăreșteni, corupţi sau pupîncuriști. Probabil că suntem. Dar aplicăm aceleaşi politici tuturor formaţiunilor politice şi candidaţilor ce vor să îşi facă apariţia ziarul nostru.
Țineţi minte: NOI suntem singurul vostru organ de reprezentare mediere! Ne plătiţi ca să apăreţi în acest ziar, nu ca să scriem de bine despre voi.

Psycosocial,
stabilit temporar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu